Der er i alt 18 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin
Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Man Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU
Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …
Antal indlæg : 744 Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade
Emne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat} Fre Okt 01, 2010 6:27 pm
Namine sov tungt som hun havde gjort hun mærkede så noget grebet om hende var lidt anderleds end før hun åbnede øjnene"Hmm Deamon"spurgte hun lidt søvnigt mens hun smillede lidt bredt han kunne nok ikke sove mer men hun havde sovet godt hun kigged epå ham "Deamon er der noget galt"spugrte hun og kiggede på ham
Deamon
Antal indlæg : 393 Job/hobbies : træne
Emne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat} Fre Okt 01, 2010 6:42 pm
Han så ned af dem "øhm" sagde han tænkende "øhm det tror jeg ikke" sagde han roligt før han rødmede af flovhed men han ville ikke flytte sig det ville virke mistænksomt mens han lå stille før han begyndte at kysse hendes nakke mest for at gemme sin rødmen
Namine
Antal indlæg : 744 Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade
Emne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat} Fre Okt 01, 2010 6:45 pm
Namine kiggede på Deamon med et lille smil på hendes læbe mens hun kiggede på ham"Deamon du rødmer"spurgte hun og tænkte lidt mistænkeligt"Hmm det plejer du aldrig at gøre"sagde hun undren mens hun løftede hans hoved så han kiggede på hende"Hvad skjuler du"spurgte hun smillende
Deamon
Emne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat} Fre Okt 01, 2010 6:49 pm
Han så ned "den er stiv det har den været siden jeg vågnede" hviskede han flovt før han rykkede en smule med sit underliv så hun kunne mærke det før han så flovt væk mens han rødmede endnu mere end før og kunne ikke stoppe
Namine
Emne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat} Fre Okt 01, 2010 6:55 pm
Namine rødmede selv lidt mens hun kiggede på ned under dynen og så hans p'k var stiv hun nussede om Deamons hår lidt"Gør jeg dig virkelig så liderlig"spurgte hun med et blidt smil mens hun lagde hovedet ind til hans bryst
Deamon
Emne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat} Fre Okt 01, 2010 7:00 pm
//husk de ligger ikke ved siden af hinanden jeg vil mene at hun ikke kan se den under dynen eftersom hun ligger på maven med ham ovenpå hendes ryg så hans p'k er mellem hendes ben
Namine
Emne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat} Fre Okt 01, 2010 7:04 pm
//Når ja OO upsi det havde jeg helt glemt//
Namine kiggede på Deamon der stadig rødmede hun vidste ikke hvad det var han rødmede over men da hun mærkede hans stive p'k ved hendes underliv rødmede hun også"Gør jeg dig megte liderlig"spurgte hun eller måske var det noge thelt andet noget.
Deamon
Emne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat} Fre Okt 01, 2010 7:19 pm
Han så på hende "du gør mig helt vild efter dig skat men det var der siden jeg vågnede" hviskede han roligt før han rødmede igen og så på hende med et smil "jeg elsker dig" hviskede han roligt "noget af en godmorgen det her hva"
Namine
Emne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat} Lør Okt 02, 2010 2:21 pm
Namine kiggede på ham med et lille smil på hendes læber mens hun nikkede ja det var noget af en morgen"Men det gør ikke noget det var alligevel en dejlig morgen det syntes jeg"sagde hun kært mens hun kiggede ham ind i øjnene"Elsker også dig" hviskede hun tilbage til ham. Hun smillede da hun så han rødmede"Du kær når du rødmer"sagde hun med et smil
Deamon
Emne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat} Søn Okt 03, 2010 11:54 am
Han rødmede endnu mere og så væk før han tillod sig af falde ned fra hendes ryg og lagde sig på siden ved siden af hende med dynen over hans p'k og ben mens han så på hende smilende før han bukkede sig frem og kyssede hende kort på munden
Namine
Emne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat} Søn Okt 03, 2010 2:50 pm
Namine så på ham han rødmede hun kunne ikke lade vær med at smile lidt af ham og nussede hans hår lidt på en kærlig måde. Hun holdte så kysset han gav hende hun rødmede også lidt som ham det føltes dejligt bare at ligeg her sammen med ham hun elskede det var det bedste.
Deamon
Emne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat} Søn Okt 03, 2010 2:53 pm
Han smilede stort mens han fortsatte kysset og nød det virkeligt mens han tænkte på hvor meget han elskede hende hvorefter han slap hendes læber for at tage hendes hånd og hviskede "jeg elsker dig skat mere end nogen anden i hele verdenen"
Namine
Emne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat} Søn Okt 03, 2010 3:09 pm
Namine rødmede lidt men smillede blidt til ham og gengældte hans kys"Jeg elsker også dig mere end noget andet i hele verdenen jeg håber vi aldrig skal skilles "hviskede hun tilbage til ham"Hey hvad med den kamp der skulle ske i den vulcan her på Namek Deamon"sagde hun undren mens hun kiggede på ham hun vendte sig så hun kiggede in di hans øjne de smukkeste øjne i hele verden og især de smukkeste øjne hun havde set,
Deamon
Emne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat} Søn Okt 03, 2010 4:35 pm
Han smilede "jo" sagde han og rejste sig op og tog tøj på hvorefter han så på Namine og smilede stort hvorefter han bukkede sig mod hende og kyssede hende "du skal osse af sted" sagde han og satte sit tøj ordenligt på ham mens hun ventede på hun gjorder klar
Namine
Emne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat} Søn Okt 03, 2010 7:58 pm
Namine gengældte hans kys mens hun smillede blidt til ham hun var glad for at være hos ham her på namek det var enlig meget dejligt"En vulcan er da meget varm"sagde hun og tænkte lidt mens hun så på ham. Hun tog sinde trusser på, bh'en på og den hvid elprkort kjole på mens hun hun kiggede på ham"Jeg er klar Deamon"sagde hun og smillede bldit
Deamon
Emne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat} Søn Okt 03, 2010 8:03 pm
Han smilede roligt hvorefter han tog hendes hånd og hev hende med ud på balkonen hvorefter en luftpude bil kom og gjorder klar til at de kunne stige på og Deamon steg på og ventede på hun osse steg på mens han smilede stort og ventede på hun kom
Namine
Emne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat} Søn Okt 03, 2010 8:11 pm
Namine kiggede med et stort blik på luftpudebillen der var ankommet ved dem hun blev lidt overasket "wow"sagde hun imponeret og steg op på den mens hun satte sig ned og ventede på ham"Der er god udsigt til namek heroppe"sagde hun go lagde en hånd på ruden mens hun kiggde derud der var et ellr andet hun tænkte på men det var nok ikke noget vigtigt noget."Deamon husker du første gang vi mødtes jeg så dit frækkeblik der"sagde hun med t smil
Deamon
Emne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat} Søn Okt 03, 2010 8:16 pm
Han nikkede roligt før de fløj af sted med et smil og bilen satte i stor fart men han stod bare stille midt i det hele hvorefter bilen stoppede ude foran en vulkan hvor han steg af "kom her skat" sagde han og kyssede hendes kind "ha en god dag elskede" sagde han smilende
Namine
Emne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat} Søn Okt 03, 2010 8:20 pm
Namine mærkede kysset og holdte lidt fast rundt om hans hånd ville han efterlade hend eher hvad nu hvis der skete noget ja så sagde han at hun skulle gøre noget hun havde glemt hun tænkte lidt *hvad skulle jeg nu gøre hvis det gik galt*tænkte hun"Deamon bliver du ikke hos mig"spurgte hun med et lille blidt smil mens hun kiggede rundt der mange namekianer og nogle sayajiner.
Deamon
Emne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat} Søn Okt 03, 2010 8:25 pm
"rolig skat husk bare råb mod armbåndet" sagde han og smilede hvorefter han steg ud og de lukkede døren og han vinkede til hende da den kørte af sted hvorefter han gik ind i vulkanen og begyndte kampen med et roligt blik ventende på at se hvem der vandt
Namine
Emne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat} Søn Okt 03, 2010 8:30 pm
Namine kiggede lidt på ham mens hun nikkede og steg ind i luftpudebilen mens hun vinkede forvel til ham fra luften af"Pas godt på Deamon"sagde hun stille og lagde en hånd på vinduet. Hun lænede sig tilbage nu var de adskilt fra hinanden igen men det kunne hun ikke gøre noget for hun vendte tilbage tl Deamons værelses rum mens hun lagde sig ned på sengen med en pude i favnen"Hmm gad vide hvad jeg skal lave"sagde hun stille
Deamon
Emne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat} Søn Okt 03, 2010 8:36 pm
En Namekianer kom roligt ind "har du set Namek endnu" spurgte han roligt mens han ventede på svar fra hende dette var en tjener han var her kun for Namine lige nu "og kan jeg hente dig noget at drikke eller noget" spurgte han roligt mens han ventede på svar
Namine
Emne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat} Søn Okt 03, 2010 8:41 pm
Namine kiggede på tjeneren"Ehm nej har ikke set namek vil de vise mig rundt det ville glæde mig meget"sagde hun smillende til ham mens hun smillede igen"Nej tak er ikke tørstig eller sulten jeg vil gerne vises rundt tillader de det"spugrte hun højfligt til tjeneren mens hun tænkte lidt på Deamon*nej Namine glem de tnu han har det godt og det*tænkte hun og tog en dyb indåning mens hun satte sig op i Deamons seng som var så dejligt at være i bare sidde i og ligge i ja bare være på den var vildt dejligt.
Deamon
Emne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat} Søn Okt 03, 2010 8:46 pm
Namekianeren bukkede og gik ud på balkonen hvorefter endnu en luftpudebil kom hen og stoppede ude foran "denne vil køre dig rundt over hele namek turen tager 2 timer og når det er slut er han sikkert hjemme" sagde han roligt og bukkede
Namine
Emne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat} Søn Okt 03, 2010 8:48 pm
Namine bukkede tilbage mens hun steg ind i luftpudebilen mens hun fandt en plads hun kunne sidde ved hun tænkte lidt mens hun kiggede ud ad vinduet mon han var okay"Deamon"sagde hun stille og kiggede ud ad det nærmeste vindue mens hun kunne se alle de ting og omgivelser de fløj forbi"Wow"sagde hun imponeret det var virkelig flot at kigge på meget enda.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}