dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 I_vote_lcapReklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 I_voting_barReklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 I_vote_rcap 
Hing Chen
Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 I_vote_lcapReklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 I_voting_barReklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 I_vote_rcap 
Namine
Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 I_vote_lcapReklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 I_voting_barReklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 I_vote_rcap 
Deamon
Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 I_vote_lcapReklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 I_voting_barReklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 I_vote_rcap 
Wilkin
Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 I_vote_lcapReklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 I_voting_barReklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 I_vote_rcap 
Julia
Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 I_vote_lcapReklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 I_voting_barReklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 I_vote_rcap 
Tokomaro
Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 I_vote_lcapReklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 I_voting_barReklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 I_vote_rcap 
Lilly
Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 I_vote_lcapReklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 I_voting_barReklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 I_vote_rcap 
maki
Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 I_vote_lcapReklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 I_voting_barReklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 I_vote_rcap 
Amaya
Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 I_vote_lcapReklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 I_voting_barReklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Amaya

Amaya


Antal indlæg : 5
Job/hobbies : -

Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 Empty
IndlægEmne: Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3   Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 EmptyTirs Sep 21, 2010 12:11 pm

Okey! Nu har jeg jeres opmærksomhed ;j det godt. Så. Nu vil jeg bare fortælle at lille Jeg har åbnet et ny side :'D!

Det foregår i vores tid, med alle mulige væsner, store smukke vilde enge, skove, bjerge. Alt! I Kamiki by, lægger der også en stor skole/High school/Whatever. Gami! Går man dog ikke på denne skole, er der en masse muligheder for at bo i byen, skoven eller hvor man nu har lyst til! Hæng ud med vennerne, slås med fjenderne! I krig og kærlighed gælder alle kneb!
Vi har brugt en masse tid på side, og mangler bare nogle medlemmer! I må meget gerne komme med spørgsmål, hvis i har noget i vil sige ^-^ Kun fantasien sætter grænser!

I denne anledning vil jeg gerne sige Mange tak til Jakuji! Webbern på denne side! For at have hjulpet mig med en ting :j Mange tak ^.^ ( Er Kyouga fra Vie :B)

Så! Håber i vil tage et kig! Blive medle og ha' det sjovt ^-^

Link: http://gami.forum-motion.com/

Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 Empty
IndlægEmne: Sv: Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3   Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 EmptyTirs Sep 21, 2010 12:21 pm

Jamen det var da så lidt er glad for at kunne hjælpe dig og siden ser da fin ud vil tænke lidt over om jeg skulle blive medlem men skal jo passe på at jeg ikke komme ind på for mange sider har 2 selv den her og en mere også er jeg jo på vie og en mere '-_-' men din side er flot
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Amaya

Amaya


Antal indlæg : 5
Job/hobbies : -

Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 Empty
IndlægEmne: Sv: Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3   Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 EmptyTirs Sep 21, 2010 12:26 pm

Okey :j Mange tak ^-^
Iøvrigt vil jeg lige hurtig undskylde at jeg har været inaktiv.. Livet er bare.. Ekstremt forvirrende når ens forældre slås om en, og man ikke har nogle at søge hjælp hos :s Såh.. Jeg lover at være aktiv fra nu af :j
Anyway, back to the point!
Du tænker bare :j ingen hastværk.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 Empty
IndlægEmne: Sv: Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3   Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 EmptyTirs Sep 21, 2010 4:41 pm

hehe okay lyder godt at du vil til at være mere aktiv her på siden og ja tænker hehe
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 Empty
IndlægEmne: Sv: Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3   Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 EmptyTors Sep 23, 2010 7:17 am

hvornår er du på igen
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 Empty
IndlægEmne: Sv: Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3   Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Reklame ^-^. Kig! Du får gratis cookies |3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Masser af jule gratis spins

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Om Dbz-Universe :: Raklame uddeling-
Gå til: