Der er i alt 18 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin
Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Man Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU
Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …
Antal indlæg : 1003 Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning
Emne: Racen-Namikianer Man Sep 06, 2010 7:32 am
Namikianer
En Namikianer er et grøn hudet væsen som kommer fra planeten Namek de har spise øre som er følsomme overfor høje lyde som en der fløjter også har de en slags følehorn som sidder i panden på dem de kan være næsten stærkere end en Super Sayajin så de er temmelig kraftfulde og de alle har kræften til regenerere hvis de mister en arm eller ben kan de få en ny frem men det koster meget energi/ki men der er to slags Namikianer som findes en der er til at slås og en der kan heale folk
Kamp Namikianer Disse Namikianer er dem der tager kampen op når der er kamp mod en eller anden der udfordre dem eller noget
Heale Namikianer Denne Namikianer er en der kan heale folks sår og skader som de får i kampen hvis de har sådan en med sig i kampen mod nogen eller ondskaben