Der er i alt 18 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin
Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Man Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU
Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …
Antal indlæg : 744 Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade
Emne: Sv: VIGTIGT!!! Tors Sep 16, 2010 8:22 pm
Så må Jakuji nok svare^^
Hing Chen
Antal indlæg : 943 Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.
Antal indlæg : 744 Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade
Emne: Sv: VIGTIGT!!! Tors Sep 16, 2010 8:36 pm
Hehe :3
Hing Chen
Antal indlæg : 943 Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.
Emne: Sv: VIGTIGT!!! Tors Sep 16, 2010 8:38 pm
hehehe hørt han det XP
Namine
Emne: Sv: VIGTIGT!!! Tors Sep 16, 2010 8:39 pm
Tjaaa ja det tror jeg da :3
Hing Chen
Emne: Sv: VIGTIGT!!! Tors Sep 16, 2010 8:40 pm
hehehe ^^
man kommer nok til at vendte til om 20 år før nogen svare et emne ^^
Namine
Emne: Sv: VIGTIGT!!! Tors Sep 16, 2010 8:41 pm
Haha jeg ven vente og se om Jakuji svare^^
Jakuji Admin
Antal indlæg : 1003 Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning
Emne: Sv: VIGTIGT!!! Tors Sep 16, 2010 8:56 pm
er jo ved og lave en liste over teknikker
Namine
Emne: Sv: VIGTIGT!!! Tors Sep 16, 2010 8:57 pm
upsi når ja hvordan går det med dem?^^
Deamon
Antal indlæg : 393 Job/hobbies : træne
Emne: Sv: VIGTIGT!!! Tors Sep 16, 2010 8:58 pm
Hvad med racerne?:( havde lige glædet mig^^ ej skal jeg ikke begynde på den?
Namine
Emne: Sv: VIGTIGT!!! Tors Sep 16, 2010 8:59 pm
PÅ listen^^ nuuue Deamon:3
Hing Chen
Emne: Sv: VIGTIGT!!! Tors Sep 16, 2010 9:01 pm
heheh^^
Deamon
Emne: Sv: VIGTIGT!!! Tors Sep 16, 2010 9:04 pm
Ok der er følgene racer Sayajiner Namekianer Mennesker og så vil jeg tilføje Plantefolk Freeza's art flere?
Namine
Emne: Sv: VIGTIGT!!! Tors Sep 16, 2010 9:06 pm
Plantefolk XD hahaha
Jakuji Admin
Emne: Sv: VIGTIGT!!! Tors Sep 16, 2010 9:07 pm
skal nok komme Deamon men hvis du kan lave en beskrivelse af dem og sådan ville det da være en stor hjælp for Mig plantfolk mener du Cell's race dims hutalihut
Namine det går skam fint med teknikerne
Namine
Emne: Sv: VIGTIGT!!! Tors Sep 16, 2010 9:12 pm
Hahahaha XD ej helt ærligt jeg dør af grin plantefolk*puffer til Deamon da det var hans ide* ^^
Deamon
Emne: Sv: VIGTIGT!!! Tors Sep 16, 2010 9:14 pm
Ja^^ ok går igang med det samme^^
PLantefolk:grønne væsner som er på højde med mennesker og har en underlig hale og noget som ligner vinger som ikke kan bruges samt en underlig mund (kig på billedet for bedre beskrivelse) første form--> anden form--> tredje form-->
Hing Chen
Emne: Sv: VIGTIGT!!! Tors Sep 16, 2010 9:18 pm
okey
Jakuji Admin
Emne: Sv: VIGTIGT!!! Tors Sep 16, 2010 9:20 pm
okay ja kan du komme med en beskrivelse af dem ville være dejligt for mig
Deamon
Emne: Sv: VIGTIGT!!! Tors Sep 16, 2010 9:22 pm
Freeza's art er en hvid formet person som har panser indebygget i deres hud de er velkendt som nogle af de stærkeste race i verdenen lige under sayajiner og Majin skabningerne men dog kan de godt komme op som en macth for de andre Første form--> Anden form--> Tredje form --> Fjedre form --> Fuld kræft form -->
Wilkin
Antal indlæg : 84 Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk
Emne: Sv: VIGTIGT!!! Tors Sep 16, 2010 9:35 pm
Undskyld jeg afbryder jeg er ny og vil lige spørge om hvad det hjælper med en profil tekst vis den ikke viser den i profilen?
Hing Chen
Emne: Sv: VIGTIGT!!! Tors Sep 16, 2010 9:40 pm
godt spørgsmål det har jeg også undret mig over.
Wilkin
Antal indlæg : 84 Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk
Emne: Sv: VIGTIGT!!! Tors Sep 16, 2010 9:41 pm
ok^^
Jakuji Admin
Emne: Sv: VIGTIGT!!! Tors Sep 16, 2010 9:51 pm
fordi hvis i laver sådan en forbandet lang profil tekst og den bliver vist når i lave indlæg så ser det åndssvagt ud folk må gå ind og kigge på jeres profil for at se profil teksten
Julia
Antal indlæg : 78 Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget
Emne: Sv: VIGTIGT!!! Tors Sep 16, 2010 9:54 pm
Hej jeg også ny tænkte på kan man ikke gøre så den ikke vises i indlæg?;D