dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 I_vote_lcapFesten er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 I_voting_barFesten er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 I_vote_rcap 
Hing Chen
Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 I_vote_lcapFesten er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 I_voting_barFesten er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 I_vote_rcap 
Namine
Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 I_vote_lcapFesten er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 I_voting_barFesten er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 I_vote_rcap 
Deamon
Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 I_vote_lcapFesten er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 I_voting_barFesten er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 I_vote_rcap 
Wilkin
Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 I_vote_lcapFesten er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 I_voting_barFesten er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 I_vote_rcap 
Julia
Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 I_vote_lcapFesten er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 I_voting_barFesten er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 I_vote_rcap 
Tokomaro
Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 I_vote_lcapFesten er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 I_voting_barFesten er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 I_vote_rcap 
Lilly
Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 I_vote_lcapFesten er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 I_voting_barFesten er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 I_vote_rcap 
maki
Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 I_vote_lcapFesten er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 I_voting_barFesten er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 I_vote_rcap 
Amaya
Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 I_vote_lcapFesten er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 I_voting_barFesten er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 Festen er igang-Jakuji, Hing Chen

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Festen er igang-Jakuji, Hing Chen   Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyTirs Sep 14, 2010 12:05 pm

Namine fik et chok af det Jakuji gjorde men hun vendte selv lidt rundt og kiggede på ham og lidt bagefter på Hing chen"Wow det var flot gjort..Jeg vidste du var så stærk jeg havde altid haft den følelse af det hihi"sagde hun med et lille grin. HUn kiggede op lidt rundt på alle folkene der dansede videre mens hun lyttede til musikken den var meget godt il at lytte til selv hende selv kunne godt finde på at danse til det. Namine s hår faldt ned over hendrs skuldrene og hun kiggede på keybladet "hmm måske skulle vi have fundet et bedre sted herinde"sagde hun og kiggede på Hing chen og bagefter på Jakuji. Hun kigged elid tlænge på Hing og lagde en hånd på hendes skuldre"Er du okay Hing du ser ud til at have det dårligt"sagde hun bekymret.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Festen er igang-Jakuji, Hing Chen   Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyTirs Sep 14, 2010 12:09 pm

Han kiggede på Namine "ja er jo heller ikke menneske vel"sagde han med et smil på sine læber og gik hen til dem "skal vi ikke gå herfra det ikke særlig sjovt"sagde han med et smil og kiggede på dem han ville ikke slås med flere "og den Cyborg der er en gammel model den kan ikke så meget"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Festen er igang-Jakuji, Hing Chen   Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyTirs Sep 14, 2010 12:12 pm

"jo og jeg føler at jeg ikke har det godt lige nu"sagde hun og nikkede til at komme væk here fr,hun rejste sig og mens hun tænkte lidt for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Festen er igang-Jakuji, Hing Chen   Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyTirs Sep 14, 2010 12:15 pm

Namine kiggede på Jakuji og var enig i det ahn sagde hun tænkte lidt på hvor de kunne gå hen"det lyder godt men hvor skal vi så gå hen"spurgte hun med et lille smil hun samlede sin keyblade op og draK sin drinks færdig før hun gik hun så nogle mænd og denne gang også nogle kvinder kigge på dem alle tre"Jeg vil ikke skabe en slåskamp men vi må heller gå ja"sagde hun og nikke. Hun kiggede ned lidt og op igen
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Festen er igang-Jakuji, Hing Chen   Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyTirs Sep 14, 2010 12:17 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik med dem og var ligeglad med dem der kiggede på dem "vi kunne tage bussen hjem til mig eller flyve jeg kan bære dig Namine eller noget"sagde han bare som et forslag
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Festen er igang-Jakuji, Hing Chen   Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyTirs Sep 14, 2010 12:21 pm

"jo "sagde hun mens hun prøvede at holde sig oppe for hun havde det ikke for godt lige nu,hun tænkte lidt og viste ikke hvad hun skulle gøre.Hun holdt sig tavs i et stykke tid og ville gerne væk her fra.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Festen er igang-Jakuji, Hing Chen   Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyTirs Sep 14, 2010 1:00 pm

Namine kiggede på Jakuji da han sagde det med at løfte hende hun smillede lidt og nikkede "Tak Jakuji men jeg vil ikke have at du skal blive unfair for Hing chen og ja vi kunne tage hjem til dig det lyder hyggeligt og som en god ide"sagde hun og smillede hun hun tog keybladet op i hendes favn mens hun gik ud mod ugangen til diskoteket. Hun holdte øje med Jakuji og Hing chen
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Festen er igang-Jakuji, Hing Chen   Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyTirs Sep 14, 2010 1:02 pm

Han kiggede på hende "hing kan da flyve det ved jeg da"sagde han og kiggede på hende "så tror ikke hun har noget mod har du det hing"sagde han og kiggede på dem med et smil på sine læber for at de syns det var en god idé
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Festen er igang-Jakuji, Hing Chen   Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyTirs Sep 14, 2010 1:04 pm

"nej nej slet ikke "sagde hun med et smil og viste ikke hvad hun ellers skulle sige for hun havde det ikke godt men alligevel holdt hun sig oppe,hun lyttede til musiken og var tavs.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Festen er igang-Jakuji, Hing Chen   Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyTirs Sep 14, 2010 1:09 pm

Namine var gået udenfor og kiggede så på Jakuji og Hing chen"Okay hvis det er iorden med dig Hing chen så må du gerne bære mig Jakuji men vi skal jo flyve hen til der hvor du bor ikk"spurgte hun med et lille smil. Hun hørte musikken og en hel masse folk der snag med inde fra diskoteket hun var udenfor men døren til diskotektet var åben.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Festen er igang-Jakuji, Hing Chen   Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyTirs Sep 14, 2010 1:13 pm

Han kiggede på Namine "jo det skal vi nemlig"sagde han med et smil på sine læber og gik hen til hende og løftede hende op og gav sig til at svæve "kommer du hing"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Festen er igang-Jakuji, Hing Chen   Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyTirs Sep 14, 2010 1:15 pm

"ja "sagde hun og fulgte med dem hjem til Jakuji,hun følte sig underligt til pas lige nu.Men hun fulgte med alligevel,hun var tavs mens hun prøved at få smerten til at gå over.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Festen er igang-Jakuji, Hing Chen   Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyTirs Sep 14, 2010 1:18 pm

Namine kiggede på Jakuji da han havde taget hende op han svævede hun havde aldrig fløjet før og var meget imponeret over det"wow hvor er det sejt"sagde hun og smillede hun havde gemt sit keyblade lidt væk i den taske hun næsten altid havde med sig. Namine kiggede bekymrte på Hing chen"Hing chen..Du har brug for hvile tror du ikke måske kan du låne en sofa eller noget hjemme hos Jakuji"sagde hun og vidste ikke om hun ramte plet ved det hun sagde eller ikke.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Festen er igang-Jakuji, Hing Chen   Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyTirs Sep 14, 2010 1:21 pm

Han kiggede på hende "det her kan du faktisk også lære Namine"sagde han med et smil og begyndte at flyve ud af byen af for de skulle til satan city det var der jakuji boede i sit hus og sådan noget
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Festen er igang-Jakuji, Hing Chen   Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyTirs Sep 14, 2010 1:24 pm

Hun fløj efter dem men begyndte at sakke lidt bag ud ,hun tænker nok at det var hendes hukommelse.Hun sættes farten op for at indhente dem,men hun kunne mærke smerten så meget at hun ikke kunne koncetreret sig om hvor hun fløj.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Festen er igang-Jakuji, Hing Chen   Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyTirs Sep 14, 2010 1:25 pm

Namine kiggede på Jakuji da han sagde det med at hun også kunne lære det"Virkelig hvordan jeg er jo et menenske jeg kan da ikke flyve"sagde hun med et lille smil på hendes læber hun kiggede dereter hen på Hing chen"Åh nej"sagde hun og tænkte at der helt sikkert måtte være noget galt med hende. Hun lagde hovedet ind til Jakuji s bryst mens hun lukkede øjnene det føltes så dejligt at være oppe ved skyerne
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Festen er igang-Jakuji, Hing Chen   Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyTirs Sep 14, 2010 3:18 pm

Han fik namine ind under sin ene arm og sænkede farten ned og tog hing under den anden "du skal vist slappe af hing"sagde han med et smil og fløj med dem begge "jo Namine vi skal bare finde din ki men skal nok forklare dig det"sagde han og kiggede på hende og fløj vider
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Festen er igang-Jakuji, Hing Chen   Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyTirs Sep 14, 2010 3:55 pm

Hing lyttede bare men sagde stille"jeg klare mig,jeg har bare ikke lyst til at vilde mig "hun fløj ud af armene på ham og fløj med selvom hun ville sakke bag ud.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Festen er igang-Jakuji, Hing Chen   Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyTirs Sep 14, 2010 3:59 pm

Namine kiggede på Hing chen med et bekymret smil var hun helt okay eller var der noget galt hun tænkte lidt videre og kiggede på Jakuji"Jakuji er det dit hus derover der er lidt mange huse heroppe fra luften"sagde hun med et lille smil hun lod sig ikke ko ud fra hans greb hun ville ikke falde ned mod orden så hun håbede han holdte godt fast rundt om hende. Namine s hår flagrede i takt med at de svævede.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Festen er igang-Jakuji, Hing Chen   Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyTirs Sep 14, 2010 4:18 pm

Han kiggede på hing "okay"sagde han og lod Hing flyve selv og kiggede så på Namine "øhm jo"sagde han og lande på jorden foran hans hus og kiggede på dem med et smil på sine læber og satte Namine ned
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Festen er igang-Jakuji, Hing Chen   Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyTirs Sep 14, 2010 4:21 pm

hing landede også og lændede sig op af muren,hun tænkte lidt og viste ikke hvad hun skulle sige for lige nu holdt hun sig tavs.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Festen er igang-Jakuji, Hing Chen   Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyTirs Sep 14, 2010 5:21 pm

Namine kiggede på Jakuji og smillede lidt hun var glad for at de var fremme ved hans hus"wow det ser stort ud og flot"sagde hun beundrende og kiggede så hen på Hing der stod op ad muren"Du burde hvile dig Hing ´"sagde hun bekymret
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Festen er igang-Jakuji, Hing Chen   Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyTirs Sep 14, 2010 5:36 pm

"tak"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hing og gik hen til hende "kom så går vi ind og du kan komme til at slappe af"sagde han og hjælp hing ind i huset med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Festen er igang-Jakuji, Hing Chen   Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyTirs Sep 14, 2010 6:02 pm

"okey "sagde hun og tænkte at hun ikke ville kunne slappe af for hun havde prøvet at slappe af en gang men der virkede det godtnok men hun fik ondt i hovedet igen.Hun gik med inden for og hun holdt sig tavs.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Festen er igang-Jakuji, Hing Chen   Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 EmptyTirs Sep 14, 2010 6:05 pm

Namine smillede og kiggede lidt rundt da hun indenfor hans hus hun lagde sit keyblade på et bord det var hvist et bord der stod inde i stuen"Wow"sagde hun beundrende og kiggede rundt hun gik lidt rundt"Jakuji jeg kan godt lig dit hus"sagde hun og smillede tilbage til ham. Hun kiggede så på Hing stadig lidt bekymret
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Festen er igang-Jakuji, Hing Chen   Festen er igang-Jakuji, Hing Chen - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Festen er igang-Jakuji, Hing Chen
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» En tur ved stranden-Hing chen
» Hing Chen Namine Deamon Kig !
» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
» på planeten Frieza....(Jakuji)
» Jakuji kaske's tilmelding

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: South City :: The Grimp Diskoteket-
Gå til: