dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 I_vote_rcap 
Hing Chen
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 I_vote_rcap 
Namine
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 I_vote_rcap 
Deamon
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 I_vote_rcap 
Wilkin
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 I_vote_rcap 
Julia
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 I_vote_rcap 
Tokomaro
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 I_vote_rcap 
Lilly
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 I_vote_rcap 
maki
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 I_vote_rcap 
Amaya
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 The time i use-Alle er velkommen til at komme

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyTirs Sep 28, 2010 7:01 pm

Namine smillede lidt de to katte kunne da være meget søde sammen nuttede sammen"Ja det en god ide de er så søde de to"sagde hun til ham mens hun smillede lidt de to katte var virkelig søde og nutttede hun kiggede så på Jakuji og hvor de to var på vej hen"Hvor er vi på vej hen eller går vi bare"spurget hun med et smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyTirs Sep 28, 2010 7:15 pm

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "vi går vel rundt om søen efter hvad jeg kan se"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende og gik vider "skal vi lave noget eller bare snakke"sagde han og kiggede lidt frem for sig og smilte stille og roligt *Hing er den jeg savner*tænkte han og kiggede lidt rundt mens katten sad på hans hovede
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyTirs Sep 28, 2010 7:22 pm

Namine kiggede hen på ham og lidt ud mod søen de gik rundt om"Ja det ser det ud til og jada vi skal lave noget men har du noget i tankerne om hvad vi kan lave"spurgte hun undren mens hun samlede coco op i hendes favn mens hun nussede ham lidt på en kær måde*Tænker han på noget hmm nej jeg vil lade det ligge måske*tænkte hun lidt og smillede bagved hendes tanker hun holdte lidt øje med Jakuji også og på katten i hendes favn og den ved ham som hed Pjuske
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyTirs Sep 28, 2010 7:43 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "nogen ide til hvad vi kan lave"sagde han og kiggede på hende med et smil og viste ikke hvad han kunne sige ellers til hende "vi kan vel nej hmm jeg ved det endeligt ikke"sagde han og kiggede på hende med et stille smil og viste det faktisk ikke *hvad tænker hun på*tænkte han og kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyTirs Sep 28, 2010 8:16 pm

Namine kiggede lidt rundt"Hmm ja det svært at se hvad vi kan lave hmmm"sagde hun tænkende hun vidste enlig heller ikke hvad de kunne lave det avr lidt svært at finde ud ad. Hun kiggede så lidt på coco i hendes favn"Du kær coco"sagde hun så blidt ned til den den lå og kiggede op på hende på en kær måde hun kunne ikke modstå de søde øjne den havde
og dne lille snude dne havde alt ved den kunne hun ikke modstå den var kær det var de alle sammen.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyTirs Sep 28, 2010 8:37 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik stille og roligt vider og tog så sin kat ned fra sit hovede og kiggede på den med et smil "hej pjuske"sagde han med et smil på sine læber kiggede den. Katten satte sin ene pote i panden på ham og han grinte stille og smilte til Namine "jeg tror den kan lide mig"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyTirs Sep 28, 2010 8:42 pm

Namine så på katten og grinede lidt så hun fladt bagover i søens vand"Whaaa!"råbte hun og kom op til overfladen og spyttede noget vand ud katten nåede at hoppe af og sad bare med et stort blik på hende"Jeg ligner en vandpyt"sagde hun og kiggede nedad sig selv vandet var lidt koldt men ellers kunne hun godt lig at være deri"Vandet er enlig dejligt lidt koldt men dejligt"sagde hun og nynnede lidt mens hun svømmede rundt.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyTirs Sep 28, 2010 8:58 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay så vandet er dejlig koldt"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og hoppede i efter at ha sat katten ned og svømmede lidt rundt i vandet og kom op til hende "jeps koldt"sagde han med et grin og kiggede på hende "men det vækker en op"sagde han
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyOns Sep 29, 2010 9:27 am

Namine nikkede og var også kommet op fra vandet hun spyttede det sidste vand ud af munden mens hun lagde sig ned i græsset"Bvad and smager altså ikke godt"sagde hun nikkende til ham katten stirrecde på hend eog pivede straks hen bagved et træ for ikke at blive våd af vandet"Nuue!"sagde Namine da hun så katten stod bagved træet"Den er bare kær coco der sker ikke noget"sagde hun og forstrød straks katte haddede at blive våde så derfor gav hun tegn til at den ikke skulle komme hen til hende."Jep vandet er koldt og det vækker en"sagde hun til hans ord med et smil
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyOns Sep 29, 2010 11:45 am

Han kiggede på hende og kom op fra vandet af og smilte til hende "smager af salt"sagde han og kiggede på sin kat pjuske den sad stille og roligt og kiggede på dem og miavede af dem på en blid måde den var vist ligeglad med at blive våd så den sad bare og kiggede på dem "pjuske er ikke så bange for vand som Coco er"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyOns Sep 29, 2010 9:33 pm

Namine kiggede på ham"Smager af salt"spurgte hun undren og grinte lidt hun synets det smagte lidt surt det var nok smagen af salt som han sagde"Nej Coco er bange for vand men godt jeg ved at blive tør nu"sagde hun med et smil på læben hun kiggede i retningen af coco"coco bare kom frem der sker ikke noget jeg er ikke drivvåd mere"sagde hun og girnte et lille grin. Hun kiggedeså mod Jakuji"Har du enlig nogensinde set en fuld stjernehimmel"spurgte hun nysgerigt.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyTors Sep 30, 2010 7:00 am

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "et par gange det meget flot når man kiggede på det for de smukke stjerner er som må diamanter når man kiggede på dem men før i tiden da jeg havde min hale kunne jeg ikke gå ud når det var fuldmåne som jeg kan nu"sagde han med et stille smil på sine læber og gik stille vider og pjuske fulde med ham og han kiggede på hende med et smil "du har vel set mange"sagde han og kiggede bare stille og roligt på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyTors Sep 30, 2010 8:38 am

Namine holdte om Coco mens hun gik videre sammen med ham hun tænkte lidt "Nej enlig ikke nogle stjerner har jeg set men det er ikke lige sådna mange hvis jeg kan sige det sådan"sagde hun med et bredt smil og et lille bøj ned mod jorden så vendte hun hovedet op mod himlen"Men de intressere mig nu meget stjerner har deres virkning på andre og de har også symboler og former nogle stjerner kan vise et billed som man hvist nok kalde stjernebilled jeg er jo et menneske så jeg har fået set nogle stjerneer de er alle sammen smukke. Hun kiggede ned på coco mens de gik videre rundt ved søen Namine fandt en fladsten og kastede dne ud i vnadet lidt så den lavede små hop de tkladte man også for noget...Smut hed det hvist.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyTors Sep 30, 2010 11:47 am

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik stille og roligt vider "har du ikke set dem alle hmm det må da være en fejl at du ikke har det Nami det må vi ha lavet om på men ved ikke hvordan vi kan jo overnat her ude hvis du har lyst til det men det er jo op til dig"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende og ventede stille på hendes svar om det mens han gik stille vider mens katte løb foran ham "det er jo kun et tilbud om det"sagde han og kiggede på hende med et stille smil
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyTors Sep 30, 2010 8:19 pm

Namine kiggede på Jakuji og nikkede så"Ja det kan vi vel lave om på at sove herude vil være en god ide det vil jeg meget gerne"sagde hun og smillede lidt på læben hun kiggede ned på coco der spindede lidt"Vi kunne måske lave et telt hver eller noget andet"spurgte hun undren og kiggede rundt"Der var plads til at de kunne lave et bål hvis det var. Hun kiggede lidt ned og stoppede med at gå lidt"det er lidt underligt at jeg ikke ahr set alle stjernerne men det vil jeg nok komme til"sagd ehun og smillede nikkende til ham.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyTors Sep 30, 2010 8:57 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og vist godt hvad de kunne gøre så de kunne få et telt og fik fat i træ og fik grene af det og satte den dybt ned i jorden og bøjet over og bundet sammen så det blev til et telt og kiggede på den store stamme der var tilbage og kiggede så på hende "tror du det er nok brænde til bålet"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og smed den bag deres hånd lavet telt af grene og kiggede på hende med et smil "det skal nok blive sjovt det her"sagde han med et smil på sine læber og viste godt det var nemt for ham han var jo en sayajin men hvis et menneske der ikke var van til at være sammen med en sayajin ville ha mistet kæben.
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyTors Sep 30, 2010 9:12 pm

Namine blev overasket men smillede så lidt mens hun fandt en sten hun lige satte sig lidt ned på hun havde lidt ondt i benen af at gå rundt om søen hun satte coco ned mens hun nikkede"Ja det tror jeg det er mer behøver vi nok ikke"sagde hun og nikkede smillende til ham. Namine kiggede hen på åjuske den kat Jakuji havde døbt den hun kunne ikke lade vær med at smile større den var så kær som dne sad der ved Jakuji og legede med hans hårtotter lidt"Hihi"grinede hun lidt af Pjuske mens hun kiggede rundt"Wow det vil da helt sikkert blive sjovt meget jeg glæder mig til at det sker"sagde hun og kiggede op mod himlen hun ville se flere stjerner himlen var ikke så fuld af dem endnu men mon ikke det ville komme.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyTors Sep 30, 2010 9:29 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det var da godt at det er nok træ til bålet"sagde han og kiggede på hende "hvad griner man af og kiggede på Pjuske "når din lille tosset kat du leger jo med mit hår når pyt mit hår sætter sig selv når det kommer til stykket"sagde han med et stille muntert smil "jeg tror vores telt holder hele natten hvis det er"sagde han med et smil på sine læber "hvad for en side vil du ligge i dette fine telt af grene"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyTors Sep 30, 2010 9:34 pm

Namine faldte bagover af grin"Haha!" men fik så sat sig op mens hun smillede lidt"Ehm jeg ligeglad du vælger side først"sagde hun og nikkede det fine telt han havde lavet af grene kunne hun ikke engang selv finde ud af at lave det var godt lavet rigtig meget. Hun smillede lidt igen til ham. Pjuske var sød den kiggede på Jakuji med et meget tillfreds smil Coco stirrede lidt på den ild der var blevet tændt på bålet eller det var jo nærmere ved brændet Jakuji havde fundet"Wow det smukt lid gnisterne fra ilden, under nattehimlen"sagd ehun med et stort smil de føltes megte hyggeligt. Coco pivede straks op på Namine s hoved"Hva? Coco "spurgte hun og kiggede op mod sit hoved hun kiggede så på Jakuji"Hvad syntes du om min levende hat"sagde hun med et lille grin
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyTors Sep 30, 2010 9:45 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg vil ligge til højre for er til venstre når jeg er sammen med Hing"sagde han med et grin og kiggede på hende med et smil "vil du ha noget at spise altså chips og sådan kan skynde mig ind til byen og tilbage for at hændte det til os"sagde han og kiggede på hende med et smil og kiggede på hendes levende hat og grinte stille af hende "ja jeg elsker den du ser så flot ud med den på min kære"sagde han og lød som sådan en fornem dame som var man til et te selvskab og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyTors Sep 30, 2010 9:52 pm

Namine grinede lidt af hans måde at tale på som en dame og tog coco ned fra hendes hoved"Ja det vil være godt hvis du gd det nogle chips og ehm hmmm noget du har lyst til"sagd ehun smillende og satte sig helt en til ildne coco pivede ombagved Namine mens den foldede sig sammen til en lille klump"Coco hvor er du bare kær"sagd ehun smillende og kiggede så i retningen af Pjuske der sad og så på Jakuji med et efterlad mig ikke alene her i det kolde jord udtryk"Hihi"grinede Namine igen mens hun kiggede ind i ilen"Tak jeg glad for min meget fornænne levende hat"sagde hun tilbage som en fornæm dame
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyTors Sep 30, 2010 9:56 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og tog pjuske op "du skal nok klare dig Namine og Coco er her og jeg kommer omlidt så jeg er ikke så længe væk fra dig af pjuske"sagde han og gik hen og gav Namine Pjuske i armene "passer du ham lidt mens jeg henter Chips og ting vi kan hygge os med"sagde han og kiggede på hende med et smil "skal vi har noget at drik Sprut Sodavand eller noget"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyTors Sep 30, 2010 10:01 pm

Namine kiggede på Pjuske der straks slikkede hende på kinden og følte sig godt tilåas i hendes favn Namine smillede lidt"Ja det skal jeg nok Pjuske er i god ehænder her og ja nogle chips og noget at drikke "sagd ehun og nikkede til ham hun kiggede på ilden"Og nogle skumfiduser som vi kan grille"sagde hun med et bredt smil det kom hun i tanke om at man godt kunne her der var ild og nogle pinde så skumfiduser manglede de bare. Hun vente hovedet om mod Coco"Coco kom bare frem ildne gør dig ikke noget"sagde hun bldit og smillede
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyTors Sep 30, 2010 10:13 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "tak for du vil tage dig af pjuske"sagde han med et smil på sine læber og gav sig så til at flyve ind mod byen og slappede lidt af og lande så da han var inde i byen og gik ind i et supermarked og handlede det hele ind og smilte og puttede det hele i poser og fløj så ud til Namine og kattene som var ved hende og lande igen "har i savnet mig"sagde han og kiggede på dem med et smil der var gået cirka en halv times tid så de havde nok lavede noget sammen
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 EmptyFre Okt 01, 2010 3:24 pm

Namine kiggede på ham med et lille smil på læben mens hun ikke kunne lade være med at grine lidt over Coco og Pjuske de var som to drillepinde."Det var så lidt"sagde hun til de tmed at holde øje med Pjuske. Namine sad ved ilden med kattene lidt ved hendes skød mens hun smillede og nikkede"ja det har jeg tror også katten har"sagde hun med et
blik ned på dem de så ud til at have savne ham. Namine kigged epå posen han havde med"Fik du købt det hele så"spurgte hun nysgerigt og venligt mens hun aede for Coco og bagefter for Pjuske.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 4 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
The time i use-Alle er velkommen til at komme
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Et royalt møde-Alle er velkommen
» Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen
» Sorry alle sammen
» Kroen i Landsbyen (åben for alle)
» hvor er alle sammen henne !!!!!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Ting udenfor Byerne :: Søer-
Gå til: