dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 I_vote_rcap 
Hing Chen
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 I_vote_rcap 
Namine
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 I_vote_rcap 
Deamon
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 I_vote_rcap 
Wilkin
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 I_vote_rcap 
Julia
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 I_vote_rcap 
Tokomaro
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 I_vote_rcap 
Lilly
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 I_vote_rcap 
maki
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 I_vote_rcap 
Amaya
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 The time i use-Alle er velkommen til at komme

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 EmptyFre Okt 01, 2010 11:24 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja jeg har fået købt det hele nu så nu kan vi overleve natten uden problemer"sagde han med et smil på sine læber gik hen og satte den i deres telt og kiggede så på katten "ja han har vist savnet mig meget"sagde han og kiggede katten den var på vej op af hans bukser ved at sætte kløerne i stoffet og kom op på hans skulder og sad der og kiggede på Namine og miavede stille.
Han smilte "pjuske er også glad for dig Namine"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende og viste ikke hvad de skulle lave nu
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 EmptyLør Okt 02, 2010 2:37 pm

Namine kiggede på katten hun smillede lidt af den"Nuue den er ret kær Pjuske kan jeg også godt lig"sagde hun til det Jakuji sagde med at den godt kunne lig hende hun kiggede på posen med tingene han havde købt i"Skal vi ikke grille skumfiduser det skulle smage vildt godt"sagde hun med et bredt smil hun så ned i hendes skød på Coco der gabte lidt på en kær måde"Er du træt Coco"spurgte hun med et sødt smil til dne Coco kiggede hen på Jakuji og tilbage på Namine hun smillede lidt"Du så nuttet"sagde hun med et smil og aede den over hovedet. Hun vendte blikket op mod himlen"Vi må huske at ønske noget hvis der nu skulle komme et stjerneskud"sagde hun med et nik forover til ham mens hun kiggede på ilden ved det bål han havde lavet
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 EmptyLør Okt 02, 2010 6:24 pm

Han smilte til hende og kiggede på hende med et smil "kan vi godt har så godt nok aldrig prøvet det før men det komme nok når man er i gang"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede på hende med et smil og ventede bare på at de skulle komme i gang "har du ild på dig"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og håbede på at hun havde ild på sig for så skulle han til at ind til byen igen og købe noget så de kunne få tændt bålet
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 EmptySøn Okt 03, 2010 2:59 pm

Namine smillede til ham mens hun nikkede lidt til det han sagde det var helt iorden at han ikke havde prøvet det før"ja vi må heller komme igang"sagde hun emd et nik forover til ham. Namine tjekkede sin taske og på sin kjole men den havde ikke nogle lommer"Nej det har jeg desvære ikke tror du vi kan lave ild"spurgte hun og kiggede rundt lidt efter noget de kunne bruge til at lave ild med men det var svært at se. Hun nussede om Coco lidt. Måske glemte Jakuji at købe noget ild eller noget hvis det kunne kaldes det.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 EmptyMan Okt 04, 2010 9:41 pm

Han kiggede på hende "pokkers"sagde han og kiggede på katten og smilte til den og nussede den lidt og gav så Namine Pjuske "komme om lidt"sagde han og fløj afsted for at købe noget de kunne tænde bålet med og han ledte i alle butikker og fandt så endelig en og skyndte sig ind og købte noget de kunne tænde med og fløj hurtigt tilbage og lande ved dem igen "undskyld tiden"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og fik sat bålet op og kiggede på hende og gav sig til at tænde bålet
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 EmptyOns Okt 06, 2010 12:38 pm

Namine kiggede på Jakuji sa han skyndte sig væk igen ja han måtte hvist have glemt ilden"Når Pjuske din mor har foladt dig igen men du i trygge hænder hos mig"sagde hun blidt til den mens hun smillede og aedede den over hovedet"Åh Coco dig havde jeg helt glemt kom her"sagde hun og så Coco komme gående stille hen til Pjuske og og lagde sig ned i hendes skød der hvor Pjuske også havde lagt sig ned"Hvor er i søde"sagde hun kært og så så at Jakuji var kommet tilbage"Velkommen tilbage fik du ilden"spurge hun med et smil de skulle bruge den så det var godt han fik købt en.
Hun vendte bliket lidt rundt og så op mod himlen"Ej der er begyndte at komme stjernebilleder"sagde hun smillende og pegede med en finger derop mdo himlen den blå himmel der var meget smuk om aften.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 EmptyOns Okt 06, 2010 4:04 pm

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "ja jeg fik det så vi kan tænde bålet"sagde han med et stille smil på sine læber og kiggede på hende med det sammen "er der ved at komme billeder"sagde han og kiggede så op på himlen "ja det er der sørme også"sagde han og kiggede på hende med et stille smil og fandt et par pinde de kunne bruge til deres skumfiduser *er der ved at blive aften det havde jeg slet ikke langt mærke til*tænkte han og kiggede lidt rundt
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 EmptyTors Okt 07, 2010 8:50 am

Namine smilte lidt og nikkede"Ja så kan vi få tændt bålet var det meget svært at finde et sted hvor de havde noget at tænde bålet med"spurgte hun og kiggede på bålet der var lidt trist når der ikke var ild i det.Hun nikkede så til det han sagde om billeder"Ja jeg så nogle billeder på himlen jeg vídste enlig ikke at sådan nogle billeder kunne være smukke jeg havde bare tankerne til og om det"sagde hun med et bredt smil til ham og vendte hovedet og sit blik derpå på himlen den skinnede smukt om natten. At det var blevet nat havde hun enlig lagt lidt mærke til det var nu også meget hyggeligt. Namine kiggede hen på pindene hn havde taget hun smillede lidt mer"Grillet skumfiduser burde smage meget godt tror du ikke Jakuji"spugte hun og kiggede ned på Coco og Pjuske. Pjuske kiggede på Jakuji med store øjne"Hihi jeg tror Pjuske har savnet sin mor"sagde hun og så videre ned på den
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 EmptyMan Okt 11, 2010 3:52 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "nej man kommer til at se meget mere når det er mørkt og billederne i stjernerne"sagde han med et smil på sine læber og gav sig til at tænder for bålet og der kom stille og roligt ild i det og tilsidst var der flamme som var gode til at lave det der med skumfiduserne og sådan.
Han kiggede på pjuske også på Namine "skal du kalde mig for mor"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og samlede så pjuske op og kiggede på den med et smil på sine læber "har du savnet mig din lille rod"sagde han med et smil og fik så en pote i panden fra pjuske af.
Han grinte stille og kiggede hen på Namine "jep pjuske har savnet mig"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 EmptyMan Okt 11, 2010 6:28 pm

Namine kiggede ned på Coco i favnen den stirrede lidt rundt i omgivelserne den så stadig nuttet og kær ud mens den gjorde det. Hun vendte blikket rundt som Coco"Ja det tror jeg også man gør himlen er næsten fuld af overaskelser"sagde hun smillende til ham mens hun aede lidt for Coco og grinte så lidt da Jakuji spugte hende om hun havde kaldt ham for mor elelr hvertifald noget af det"Hehe nejnej jeg mente bare Pjuske så dig som mor"sagde hun med et lille nik forover mod ham. Hun så bålet blev tændt og smillede bredt"wow gnister næsten alle vejne det så smukt"sagde hun og nikkede lidt igen. Så grinte hun lidt af Pjuske og det den gjorde"Hvor er den sød og nuttet"sagde hun smillende og kiggede på Pjuske"Den har savnet dig det er helt vildt sødt og omsorgsfuldt på en måde"sagde hun tænkene
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 EmptyTirs Okt 12, 2010 7:09 am

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "når okay jeg skulle også lige til at sige hvornår er jeg blevet en kvinde"sagde han med et stille smil og kiggede så på pjuske og lagde den ned i sine arme og holdte den i sin favn og smilte til den og kiggede så hen på Namine "ja der er mange gnister"sagde han og kiggede på bålet "men de kan være farlige så man skal alligevel passe på med hvad man gør"sagde han med et smil på sine læber og gik hen og satte sig ned ved bålet sammen med pjuske som nu lå på hans ben og slappede af mens han nussede pjuske bag øret og det så ud til den godt kunne lide det.
Han smilte for sig selv og kunne godt lide den bette kat som nu nok var hans efter han havde givet den et navn så nu måtte han tage sig af den og det gjorde han også gerne.
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Sponsoreret inhold





The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 5 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
The time i use-Alle er velkommen til at komme
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Et royalt møde-Alle er velkommen
» Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen
» Sorry alle sammen
» Kroen i Landsbyen (åben for alle)
» hvor er alle sammen henne !!!!!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Ting udenfor Byerne :: Søer-
Gå til: