dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
Regler For Dragon-ball-univers EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
Regler For Dragon-ball-univers EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
Regler For Dragon-ball-univers EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
Regler For Dragon-ball-univers EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
Regler For Dragon-ball-univers EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
Regler For Dragon-ball-univers EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
Regler For Dragon-ball-univers EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
Regler For Dragon-ball-univers EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
Regler For Dragon-ball-univers EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
Regler For Dragon-ball-univers I_vote_lcapRegler For Dragon-ball-univers I_voting_barRegler For Dragon-ball-univers I_vote_rcap 
Hing Chen
Regler For Dragon-ball-univers I_vote_lcapRegler For Dragon-ball-univers I_voting_barRegler For Dragon-ball-univers I_vote_rcap 
Namine
Regler For Dragon-ball-univers I_vote_lcapRegler For Dragon-ball-univers I_voting_barRegler For Dragon-ball-univers I_vote_rcap 
Deamon
Regler For Dragon-ball-univers I_vote_lcapRegler For Dragon-ball-univers I_voting_barRegler For Dragon-ball-univers I_vote_rcap 
Wilkin
Regler For Dragon-ball-univers I_vote_lcapRegler For Dragon-ball-univers I_voting_barRegler For Dragon-ball-univers I_vote_rcap 
Julia
Regler For Dragon-ball-univers I_vote_lcapRegler For Dragon-ball-univers I_voting_barRegler For Dragon-ball-univers I_vote_rcap 
Tokomaro
Regler For Dragon-ball-univers I_vote_lcapRegler For Dragon-ball-univers I_voting_barRegler For Dragon-ball-univers I_vote_rcap 
Lilly
Regler For Dragon-ball-univers I_vote_lcapRegler For Dragon-ball-univers I_voting_barRegler For Dragon-ball-univers I_vote_rcap 
maki
Regler For Dragon-ball-univers I_vote_lcapRegler For Dragon-ball-univers I_voting_barRegler For Dragon-ball-univers I_vote_rcap 
Amaya
Regler For Dragon-ball-univers I_vote_lcapRegler For Dragon-ball-univers I_voting_barRegler For Dragon-ball-univers I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Regler For Dragon-ball-univers EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
Regler For Dragon-ball-univers EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 Regler For Dragon-ball-univers

Go down 
ForfatterBesked
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Regler For Dragon-ball-univers Empty
IndlægEmne: Regler For Dragon-ball-univers   Regler For Dragon-ball-univers EmptySøn Sep 05, 2010 1:39 pm

De Grundlæggene Regler


Nummer 1: I skal skrive de 3-4 linjer i været indlæg!! (hvis i ikke kan komme til at skrive 3-4 linjer så skal i skrive at jeres Kreativitet ikke er for god eller noget

Nummer 2: Man skal skrive ordenligt til hinanden offgame jeg vil ikke se nogen former for mobning eller noget andet!! (dette kan have hårde konsekvenser for dem der gør det og det ikke for sjov det noget jeg mener)

Nummer 3: Her på siden er admin ikke gud eller noget han er blot en normal bruger som alle de andre har godt nok magt til at banne jer andre bruger men han er ikke gud og er ikke udødelig eller noget på nogen måder

Nummer 4: Ja så er vi kommet til det med Sex i emner det er tilladt og det samme er vold også og den sidste ting er Karakter er tilladt (Dog til de sidste to skal alle være indforstået med det og hvis man ikke vil have sin karakter dræbt så træk dig ud i sidste øjeblik, ellers er det bare arveligt for så bliver man nød til at gå rundt som spøgelse.)

Nummer 5: I kan lave plots sammen med andre bruger på siden så jeg vil da håbe jeg kan komme til at se mange kreative plots.

6 - Den sidste ting folk skal vide hvis i har et billede fra en manga/anime som fx Naruto eller en anden. Må i ikke opføre jer som den person i må ikke hedde det den person hedder. Men skabe jeres helt egen person. Håber i ved hvad jeg mener


Hvis du ser nogen som overtræder disse regler bedes du henvende dig til mig admin, Jaster og jeg vil tage hånd omkring det. Men vi ville sætte stor pris på hvis i skrev til jeres emne partner på en sød måde at de skal stoppe de i finder ikke er rigtigt de gør inden i går til os. Men hvis personen bare bliver sur eller ikke lytter, så skal i komme straks!
Håber at dette bliver en meget god start på Dragon-ball-Universe
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
 
Regler For Dragon-ball-univers
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Dragon ball billeder:D
» Regler for at emne
» Karakter Regler

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Om Dbz-Universe :: Ting der skal læses-
Gå til: