dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 I_vote_lcapEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 I_voting_barEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 I_vote_rcap 
Hing Chen
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 I_vote_lcapEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 I_voting_barEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 I_vote_rcap 
Namine
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 I_vote_lcapEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 I_voting_barEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 I_vote_rcap 
Deamon
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 I_vote_lcapEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 I_voting_barEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 I_vote_rcap 
Wilkin
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 I_vote_lcapEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 I_voting_barEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 I_vote_rcap 
Julia
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 I_vote_lcapEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 I_voting_barEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 I_vote_rcap 
Tokomaro
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 I_vote_lcapEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 I_voting_barEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 I_vote_rcap 
Lilly
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 I_vote_lcapEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 I_voting_barEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 I_vote_rcap 
maki
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 I_vote_lcapEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 I_voting_barEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 I_vote_rcap 
Amaya
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 I_vote_lcapEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 I_voting_barEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 Et royalt møde-Alle er velkommen

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyTors Sep 16, 2010 12:13 pm

Hun kiggede hen på ham med et smil"Men var det ikke svært at blive super sayajin"spurgte hun og lagde det hele i ordene super sayajin hun kendte ikke såg odt det ord men havde fået noget at vide lidt"Vi tre har enlig været igennem mange kampe dig mig og Hing chen"sagde hun så de havde enlig været mod mange cyborgs på en dag.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyTors Sep 16, 2010 12:16 pm

Han kiggede på hende "jo en masse træning og sådan nogen ting"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og gik hen til en dør til sit hus "ja det har vi endeligt men sådan er det vel når man lever i denne tid som vi gør nu"sagde han og kiggede på hende og gik ind i huset
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyTors Sep 16, 2010 12:23 pm

Namine nikkede til det han sagde hun var helt enig"Ja det har du ret i men jeg er blevet lidt stærkere af at slås med cyborgs"sagde hun og smillede selvom hun kom til skade lidt så gjorde det hende stærkereOg vi er hvist fremme ved dit hus"sagde hun og gik indenfor efter ham. Namine kiggede rund a de var fremme ved hans hus det smukke hus der virkelig var så smukt.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyTors Sep 16, 2010 12:25 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja det er vi"sagde han og kiggede på hende "namine jeg har vist forlandt noget ved dig"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyTors Sep 16, 2010 12:28 pm

Namine kiggede hen på ham med hovedet på skrå"Forlandt noget"spurgte hun undren efter dte han sagde hun gik ind i hans stue og satte sig ned på sofaeen den var dejlig blød og havde ne god fare.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyTors Sep 16, 2010 12:34 pm

"Ja efterladt siden første gang vi mødtes har jeg følt noget"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og kiggede på hende og satte sig ned i en stol
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyTors Sep 16, 2010 12:37 pm

Namine trak hendes fødder ind til sig mens hun kiggede på ham"Efterlade hmmm kan det være perlen måske"spurgte hun med et lille smil da de mødtes første gang havde hun jo givet ham en perle en smuk perle de var nede under vandet for at finde
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyTors Sep 16, 2010 12:38 pm

"nej den har jeg skam Nami"sagde han med et stille smil på sine læber og rejste sig så og gik over til hende "det mere følser for dig jeg snakker om her Nami"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyTors Sep 16, 2010 12:41 pm

Namine kiggede på ham mens hun vendte sig lidt rund to kiggede på ham"Følelser fr..mig"spurgte hun næsten helt overasket men også venligt og sødt hun var glad for der var nogen der havde følelser for hende det gjorde hende glad slevom hun aldrig havde troet det
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyTors Sep 16, 2010 12:44 pm

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "ja følser for dig hvorfor tror du jeg gjorde som jeg gjorde med den cyborg med sværdet da den var ved at slå dig ihjel jeg vil ikke miste dig og ja jeg vil ikke håbe der vil ske noget dårligt ved det jeg siger nu men Nami jeg elsker dig"sagde han og kiggede på hende med kærlige øjne og han mente det han sagde
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyTors Sep 16, 2010 12:47 pm

Namine rødmede og sad helt overasket på sofaen mens hun smilelde lidt bagefter og krammede ham"Jeg var så glad for at du kom og reddede mig fra den cyrbogs og jeg elsker også dig Jaku det var derfor jeg skyndte mig at komme hen til dig og Hing chen da du havde båret mig på hospitalet jeg kunne ikke bære at være væk fra dig det føltes så koldt og alene"sagde hun stille og holdte så lidt rund tom hende selv mens hun kiggede ned lidt men hun var meget glad for at havde sagt at hun også elskede ham det lettede hendes hjerte og tanker.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyTors Sep 16, 2010 12:51 pm

Han kiggede på hende og lyttede til det hun sagde og smilte så meget glad "Nami du betyder mere for mig end du endeligt ved"sagde han og kom over til hende og lagde en arm om hende "vi har fået lettet vores hjerter overfor hinanden er det ikke rart og vil du komme sammen med mig"sagde han med et stille og sød smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyTors Sep 16, 2010 12:54 pm

Namine rødmede lidt og smillede glad mens han holdte en arm om hende hun vendte sig lidt om og smillede så stort"Ja det vil jeg gerne meget gerne enda"sagde hun og smillede kært mens hun strøg en tot hår væk fr ahans øjne så hun kunne se i dem igen de var så smukke"Ja det lettede virkelig meget at få det sagt i stedenfor at holde det tilbage, og du betyder også meget for mig Jaku også en hel del og mer til"sagde hun sødt til ham emns hun lagde hovedet på skrå lidt
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyTors Sep 16, 2010 1:08 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende stille og roligt på munden "min skat"sagde han og smilte sødt til hende "du er min største skat"sagde han og lagde sin pande mod hendes "jeg vil aldrig forlade dig skat"sagde han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyTors Sep 16, 2010 1:11 pm

Namine smillede blidt til ham og kyssede ham på munden et blidt sødt kys, så kiggede hun på ham ind i hans øjne"Jeg vil heller aldrig forlade dig jeg så glad for at jeg mødte dig for havde jeg ikke mødt dig havdevi ikke været her"sagde hun og smillede mens hun holdte rundt om ham"Du min skat og det vil du altid være"sagde hn og smillede sødt til ham hun lænede sig bagover mens hun kiggede på ham hun kunne ikke stoppe med at smile hun var så lykkelig nok den lykkeligste pige i verden det var hun helt sikker på
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyTors Sep 16, 2010 1:14 pm

Han smilte og nød at de kyssede hinanden og bare det med at de var sammen betød mere for ham "skal vi gå op og ligge os lidt det har jo været en hård dag for os begge"sagde han med et smil på sine læber og nussede hende på siden
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyTors Sep 16, 2010 1:17 pm

Namine nikkede lidt hun var helt enig i ham de havde lavet så meget hele dagen og hun var jo heller ikke sådan helt frisk emd hendes kamp evner endnu stadig havde lægenre sagt det til hende. "Jo lad os gøre det"sagde hun og glædede sig til at se hans soveværese det var sikkert smukt som resten af huseet, så hun glædede sig meget. Hun rejste sig op fra sofaen og gik hen til ham hun tog hans hånd og kyssede ham blidt på munden"Lad os komme afsted til soveværelse"sagde hun med et smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyTors Sep 16, 2010 1:21 pm

Han smilte til hende og kyssede hende igen "ja lad os det skat"sagde han og begyndte at gå op af nogen trapper og op til hans soveværelse som var rød på vægene og sengen havde en passende farve til den røde og ja det så vildt godt ud skulle han selv mene
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyTors Sep 16, 2010 1:24 pm

Namine kiggede rundt da de stod på inde på hans soveværelse det var virkelig smukt"wow hvor er her smukt"sagde hun og smillede hun kiggede ud ad det vindue der var derinde"Og der er god udsigt"sagde hun og kiggede ned vinden der kom ind ad vinduet greb fat i hendes lange blonde hår så det flagrede lidt. Namine kiggede lidt mens hun lukkede øjnene og nød vinden der var kommet over hende"Wow vinden er dejlig"sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyTors Sep 16, 2010 2:58 pm

Han stilte sig bag hende og nussede hende på ryggen "skat det ser ud til at du kan lide det"sagde han med et smil og løftede hende op og gik hen og lagde hende i sengen "hvad syns du så om sengens blødhed
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyTors Sep 16, 2010 3:49 pm

Namine fik et lilel chok da han havde løftet hende og vendte sig så lidt rundt i sengen"Hmm dejlig blød faktisk her kunne jeg ligge i timehvis"sagde hun smillend eog kiggede på ham hun ahvde åbnet hendes øjne da han løftede hende væk fra vinduet."Din seng er blød jeg kan godt lig den"sagde hun venligt og sødt til ham
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyTors Sep 16, 2010 3:58 pm

Han lagde sig ned til hende og kyssede hende på munden "det var godt min skat"sagde han og kiggede på hende lige ind i øjne "elsker dig min skat"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyTors Sep 16, 2010 4:03 pm

Namine smillede lidt og rødmede så mens hun kiggede ham ind i øjnene"Jeg elsker også dig skat"sagde hun og kyssede ham blidt på hans læber hun lå meget godt på sengen og var så glad for ahm hun var virkelig lykkelig meget.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyTors Sep 16, 2010 7:28 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende på munden "vil du hygge med mig skat"spurgte han og kiggede på hende og smilte sødt til hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 EmptyTors Sep 16, 2010 7:30 pm

Namine kiggede på ham med et lille smil og undrede lidt over det han sagde"HYgge hvordan hygge"spurgte hun med et lille smil på hendes læber det var et sødt smil hun kunne ikke lade vær med at smile hvorfor vidste hun ikke.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Et royalt møde-Alle er velkommen
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» The time i use-Alle er velkommen til at komme
» Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen
» Sorry alle sammen
» Kroen i Landsbyen (åben for alle)
» hvor er alle sammen henne !!!!!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Satan City :: Præsidentens Hus-
Gå til: