dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
Ny dag//Namine=privat// - Page 4 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 4 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 4 I_vote_rcap 
Hing Chen
Ny dag//Namine=privat// - Page 4 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 4 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 4 I_vote_rcap 
Namine
Ny dag//Namine=privat// - Page 4 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 4 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 4 I_vote_rcap 
Deamon
Ny dag//Namine=privat// - Page 4 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 4 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 4 I_vote_rcap 
Wilkin
Ny dag//Namine=privat// - Page 4 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 4 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 4 I_vote_rcap 
Julia
Ny dag//Namine=privat// - Page 4 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 4 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 4 I_vote_rcap 
Tokomaro
Ny dag//Namine=privat// - Page 4 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 4 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 4 I_vote_rcap 
Lilly
Ny dag//Namine=privat// - Page 4 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 4 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 4 I_vote_rcap 
maki
Ny dag//Namine=privat// - Page 4 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 4 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 4 I_vote_rcap 
Amaya
Ny dag//Namine=privat// - Page 4 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 4 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 4 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 Ny dag//Namine=privat//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyTirs Sep 14, 2010 4:02 pm

Namine grinede lidt og kiggede på ham"Hmm jeg har en til ide er du god til at give message"spurgte hun og hoppede lidt hen mod sin taske, der hvor hendes tæppe var spredt ud ved hun lagde sig derpå. Hun kiggede på ham hun lå der på maven"Vil du ikkke"spurgte hun og håbede han gad hun kunne give ham massage bagefter.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyTirs Sep 14, 2010 4:32 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "message hmm måske"sagde han med et smil på sine læber "vil du ha jeg skal give dig det ja kan jeg da godt"sagde han med et smil og ville gerne give hende det
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyTirs Sep 14, 2010 5:19 pm

Namine smilede til ham og var glad for at han gad give hende det hun lagde sig ned på maven og lagde hænderne ind under sin hage"mange tak"sagde hun og smillede
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyTirs Sep 14, 2010 5:40 pm

Han satte sig ned ved hende og kiggede på hende og begynde at give hende message og smilte stille og kiggede på hende og håbede at han var god nok til at give det.
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyTirs Sep 14, 2010 6:08 pm

Namine smillede lidt op til ham ved den ene side over hendes skuldre"Tak fordi du vil massage mig jeg har lidt ondt i skulderne af at svømme som en fisk"sagde hun og grinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyOns Sep 15, 2010 12:00 am

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved og kiggede på hende "det var da så lidt Nami"sagde han og kiggede ned på hende og ramte nok et par steder hvor hun var godt anspændt
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyOns Sep 15, 2010 10:12 am

Namine smillede lidt og fandt æsken frem hvor der lå den perle i hun havde fundet den skinnede smukt som var det en diamant."Du rammer lige præcis de steder hvor jeg er mest anspændt det føltes dejligt tak"sagde hun smillende og lagde sin hage ned på sine arme igen mens hun kiggede på perlen"Tænk at vi fandt perler nede under vandet på bunden"sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyOns Sep 15, 2010 12:35 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og forsatte med at give hende massage så hun kunne blive afslappet i kroppen "det også kune godt at jeg gør det"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyOns Sep 15, 2010 12:53 pm

Hun smillede til ham og kiggede på perlen igen det var som om hun ikke kunne fjerne sit blik derfra. Hun mærkede Jakuji s hænder på hendes ryg dte føltes så afslappende og dejligt"wow du er god til at give massage"sagde hun venligt med et smil
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyOns Sep 15, 2010 1:07 pm

Han smilte til hende og stoppede så med at masseger hendes ryg og gik i gang med hendes ben de føltes også anspændt
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyOns Sep 15, 2010 1:17 pm

Namine smillede og puttede perlen ned i æsken mens hun lod ham massere hendes ben det føltes deligt og meget afslappende
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyOns Sep 15, 2010 1:26 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gav hende hendes livs bedste massage som hun havde fået der var ikke den del han ikke gav hende massage på undtaget Bryster og mellem bene men eller alt andet
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyOns Sep 15, 2010 1:27 pm

Namine vendte sig lidt rundt mens hun kiggede på ham"Wow det var fantastisk mange tak vil du have message nu"spurgte hun med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyOns Sep 15, 2010 2:48 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det var da så lidt Nami og ja det vil jeg da gerne"sagde han med det samme smil på sine læber.
Han kiggede på hende og lagde sig ned på maven
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyOns Sep 15, 2010 3:25 pm

Namine smillede lidt og var glad for at han gerne ville have message fra hende hun satte sig lidt ved hans ene side og lagde hendes hænder mod hans skulder først masserede hun lidt ved det sted hun havde kagt hænderne, og bagefter masserede hun ved hans skulerblade"Bare sig til hvis det er for hårdt eller noget Jaku"sagde hun venligt og smillede
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyOns Sep 15, 2010 3:48 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og lå stille og roligt og kunne godt lide det hun gjorde "ja skal jeg nok Nami"sagde han med et smil på sine læber og lå bare der og slappede af
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyOns Sep 15, 2010 3:51 pm

Namine smillede lidt til ham mens hun masserede lidt hårde på det sted hun var begyndt med hun kiggede på ham og dte hun gjorde"Hvad kan du nelig bedst lig ved en kamp"spurgte hun med hovedte lidt på skrå
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyOns Sep 15, 2010 4:18 pm

"spændingen i en kamp"sagde han med et stille smil og nød det hun gjorde det var dejligt og kiggede på hende med et stille smil og var da glad for at hun gad og snakke med ham
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyOns Sep 15, 2010 4:53 pm

Namine smillede lidt og gik ned til at massere hans benmuslker inderlåeren"Det jeg glad for at vide jeg kan godt lig spænding også jeg håber bare ikke der sker noget farligt og slemt med mig"sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyOns Sep 15, 2010 5:25 pm

"du kan jo begynde at træne Nami altså alt kan lade sig gøre du skal bare ha fundet din ki"sagde han med et smil og nød det hun gjorde det var rigtig dejligt og behagelig og han kom til at slappe af.
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyOns Sep 15, 2010 5:29 pm

Namine stoppede så med at massare mens hun tænkte lidt"Ki hvad er det"spurgte hun undren mens hun samlede fødderne ind til sig og lagde en lilel finger ved hendes mundvig
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyOns Sep 15, 2010 6:29 pm

Han kiggede på hende "det er din krafts energi kilde"sagde han og skabte en lille kugle der var gul og lidt orange i "se det er min ki energi"sagde han med et smil og kiggede på hende "har du først den under kontrol kan du mange ting selv lære at flyve/svæve"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyOns Sep 15, 2010 6:31 pm

Namine kiggede på ham og smillede hun så så op mod himlen"Hey skal vi så ikke flyve en en tur eller jeg kan jo ikke men du kan"sagde hun smillende og kiggede på kuglen den var virkelig smuk og den havde sikkert også en hel masse kræfter i sig.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyOns Sep 15, 2010 6:35 pm

Han kiggede på hende "hmm kan vi godt"sagde han med et smil på sine læber "hvor skal vi så flyve hen af"spurgte han med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 4 EmptyOns Sep 15, 2010 6:42 pm

Hun tænkte lidt"Hmm jeg ved det ikke hvad på henne på den der platform"spurgte hun og pegede over vandet der lå en svævende platform i luften. Namien kigged ehen på ham med et smil mens hun ventede på hans svar
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny dag//Namine=privat// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 4 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Ny dag//Namine=privat//
Tilbage til toppen 
Side 4 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Fun in town ( Namine=privat)
» træning(Namine)
» Hing Chen Namine Deamon Kig !
» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
» Er det din besluting-Deamon privat

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Satan City :: Stranden-
Gå til: